Luchthaven Schiphol Amsterdam

Unionpay

Unionpay Merkactivatie

UnionPay wilde alle Chinese reizigers op Schiphol een feestelijk Chinees Nieuwjaar bieden. De resultaten waren spectaculair!

De Chinese reizigers waren helemaal weg van de nieuwjaarscampagne. De verkoop cijfers gingen door het dak. Ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor verbeterden de sales cijfers met 46% en stegen de gemiddelde uitgaven per reiziger met wel 15%. De totale transactie-omzet van UnionPay op Schiphol was 177% hoger.

Lees hier de volledige case

 

Direct beschikbaarheid controleren

Meer weten over merkactivaties

Rick Thijssen
Rick Thijssen
Social Media Strateeg
Read More
Voor het evenement Vakkanjers Live - een techniekfestival in de Werkspoorkathedraal in Utrecht - hebben wij gebruik gemaakt van twee booths van blndr. Een kleine 2000 leerlingen (tussen de 11 en 14 jaar) verspreid over twee dagen waren erg enthousiast over de gemaakte foto's! Er werd goed meegedacht, de lijntjes waren lekker kort en daardoor persoonlijk, de begeleiding was uitstekend en na afloop was het ook fijn dat er nog even 1 op 1 geëvalueerd werd. Kortom voor herhaling vatbaar.
Erica van Lieshout
Erica van Lieshout
Marketeer
Read More
Voor een beurs van VisitBrabant hebben wij Blndr ingeschakeld. Ze stonden ons snel en duidelijk te woord, dachten mee, leverden goede support op de beurs en we hebben deze partij als betrouwbaar ervaren. Top dus! Voor herhaling vatbaar.
Nicole Mooij
Nicole Mooij
Community Fundraising Developer
Read More
Voor een evenement hebben wij Blndr ingeschakeld, dit gaf een mooie toevoeging aan het evenement. De service was heel goed, er werd meegedacht naar de juiste invulling en op de dag zelf was alles goed geregeld.
Previous
Next